FAQ - Često postavljena pitanja

1. Kako ću znati kojih artikala trenutno ima u prodaji?

Namjera nam je da sve boce i druge artikle koje ovog časa vidite na našoj internet stranici možete u istom trenutku naći i u našoj maloprodaji i veleprodaji.
Naravno da nismo uvijek u mogućnosti reagirati u istom trenutku, ali nastojimo biti maksimalno ažurni u usklađivanju sa stvarnim stanjem.

2. Koja je razlika između veleprodajne i maloprodajne cijene?

Veleprodajna cijena je cijena robe bez PDV-a, a maloprodajna cijena je veleprodajna cijena uvećana za PDV.

Na našoj stranici istaknute su maloprodajne cijene.

Svi kupci prilikom plaćanja plaćaju veleprodajnu cijenu uvećanu za PDV (tj.maloprodajnu cijenu) uz tu razliku što pravne i fizičke osobe koje su u sustavu PDV-a i traže račun R-1 imaju pravo na odbitak pretporeza prilikom obračuna poreza kod svoje porezne uprave.


Nije moguće naknadno pretvaranje maloprodajnog računa u račun R-1 niti obratno.

3. Koji su načini plaćanja?

Načini plaćanja su gotovinom, avansno po ponudi i karticama.

PBZ

VISA PREMIUM 2-3 rate iznad 70 EUR

VISA 2-6 rata iznad 70 EUR

MAESTRO 2-6 rata iznad 70 EUR

MASTERCARD 2-6 rata iznad 70 EUR

ZABA

MASTERCARD 2-6 rata iznad 70 EUR

VISA 2-6 rata iznad 70 EUR

NAPOMENA: Plaćanje na rate moguće izvršiti jedino u našoj poslovnici u Samoborskim Novakima.

Za gotovinsko i avansno plaćanje odobravamo popust od 5%.

Kod plaćanja karticama ne odobravamo popust bez obzira na to da li su kartice debitne ili kreditne.
Prilikom dostave GLS-om i DPD-om moguće je plaćanje pouzećem u gotovini uz korištenje popusta od 5%.

4. Jesu li čepovi i zatvarači uračunati u cijenu boca i staklenki?

Cijene boca i staklenki ne uključuju čepove odnosno zatvarače osim tamo gdje je to izričito navedeno (kao u slučaju boca s mehaničkim zatvaračem).


S obzirom na to da za većinu boca možete birati između više vrsta čepova (pluto, sintetski, sintetski s drvenom glavom, plastični sa staklenom ili plastičnom glavom..) naši će vam djelatnici rado pomoći u odabiru.

5. Je li potrebno kupiti cijelo pakiranje boca ili staklenki?

Ukoliko robu preuzimate u našoj trgovini u vlastitoj organizaciji (osobnim dolaskom ili slanjem kurira), slobodni ste sve artikle kupovati komadno, to jest u količinama prema želji. S druge strane, ukoliko robu šaljemo dostavnom službom, u tom slučaju možemo isporučivati isključivo cijela transportna pakiranja od pojedinog modela boce ili staklenke.

Čepove odnosno zatvarače možemo slati pojedinačno tj.prilagoditi količini naručenih boca ili staklenki.

6. Kako mogu naručiti robu?

Robu možete naručiti telefonski, faxom ili putem maila.

Obavezni podaci prilikom predaje narudžbe su ime i prezime odnosno naziv tvrtke, potpuna adresa te broj telefona ili mobitela za kontakt.

Za tvrtke potreban nam je i OIB.

7. Kako mogu naručiti dostavu robe kurirskom službom?

Postoji mogućnost da Vam pošaljemo robu na adresu (paketno ili paletno).

Cijena dostave i rok isporuke ovise o količini naručene robe, te Vas molimo da nas kontaktirate za sve preciznije informacije.

8. Koje je radno vrijeme prodavaonice?

Radno vrijeme prodavaonice je od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati te subotom od 8 do 14 sati.

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK